Vi var meget glade for at modtage Feefo Gold Trusted Service Award for vores fantastiske kundeservice i 2018. Prisen er et uafhængigt kvalitetssted, der kun anerkender det bedste af de bedste virksomheder til at levere enestående oplevelser i henhold til ratings fra rigtige kunder.
Trusted Service er skabt af online-platformen Feefo og tildeles kun til mærker, der viser fremragende kundeservice, baseret på deres antal anmeldelser og stjernevurderinger. Da alle anmeldelser er verificeret og ægte, er ydelsen en ægte afspejling af vores konsekvente forpligtelse til at skabe strålende kundeoplevelser.
Vi har med succes opfyldt kriterierne for tildelingen ved at indsamle mere end 50 anmeldelser i løbet af 2018 og opretholde en gennemsnitlig Feefo-serviceværdi på over 4,5 stjerner. Her er en smag af de glødende anmeldelser, vi hidtil har modtaget …
Se alle vores anmeldelser på vores Feefo-side
Vores administrerende direktør Darwyn Ker var stolt over at modtage prisen og kommenterede: ‘Denne præstation anerkender, hvor hårdt Woodpecker-teamet har arbejdet for at give fantastiske oplevelser til alle vores kunder, der er de vigtigste dommere for, hvad vi gør. Vi er forpligtet til at levere den højeste kvalitet af tjenester i hele Woodpecker-oplevelsen, så det er vigtigt for os at lytte, forstå og reagere på alle vores kunder. Feefo har gjort det muligt for os at fortsætte med at forbedre os i hele 2018, og nu ser vi frem til et vellykket år fremover. ‘
For at lykønske os med at vinde prisen, kommenterede Matt West, administrerende direktør for Feefo: ‘Prisen for Trusted Service har altid handlet om at anerkende virksomheder, der er uden for normen. I år har vi set mange bemærkelsesværdige virksomheder, der tilbyder en enestående oplevelsesniveau til deres kunder – og med rette tildelt vores mest prestigefyldte akkreditering. Jeg ser frem til den fortsatte succes for de virksomheder, der samarbejder med os i hele 2019. ‘
Feefo sikrer, at al feedback er gyldig ved at matche den til en legitim transaktion, hvilket giver os muligheden for at tage smartere beslutninger og forbedre oplevelserne for alle vores kunder. Platformen er betroet af mere end 3.500 mærker inklusive Next, Vauxhall, Expedia, JCB og Thomas Cook.